ЩО РОБИТИ ЛУЦЬКИМ ПЕРЕВІЗНИКАМ З ПІЛЬГОВИКАМИ?...
/2014-02-13 13:34:18/
Засідання постійної комісії міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту, яке мало відбутись 13 лютого, перетворилось у координаційне засідання, адже забракло кворуму, повідомляє VIP.
На засідання комісії міської ради виносилось лише одне питання, а саме безкоштовний проїзд у маршрутках категорії дітей війни. Нагадаємо, що під час звіту Луцький міський голова розповів про те, що зараз укладають договори з перевізниками на маршрутах №9, №18, №26, №27, №47.
Однак, на думку ініціатора розгляду цього питання Андрія Осіпова, насправді влада обмежує права дітей війни. Адже вони мають право їздити у всіх маршрутках безкоштовно. Самі ж члени організації, що опікується цією категорією людей, висловили обурення, мовляв, перевізники не платять податки, але й не хочуть пільговиків возити.
Проте для розгляду питання в комісії забракло кворуму, адже з шести членів прийшло лише двоє - Андрій Осіпов та Ігор Поліщук. Тож засідання вирішили перенести на 18 лютого.
До слова, за даними Пенсійного фонду, станом на червень 2013 року дітей війни в Луцьку налічувалося 10 857 чоловік.
Начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Анатолій Миронюк розповів про те, що забезпечити право дітей війни на безкоштовний проїзд у транспорті не можливо, адже немає державного механізму. Так, гроші за перевезення пільговиків має відшкодовувати держава, однак методики немає.
«Перевізнику потрібно що? Йому потрібно відзвітуватись, адже якщо замовляється певна кількість громадян, яких треба перевезти, то за них треба заплатити кошти з державного бюджету. Тому перевізник має певним документом відчитатись перед державою, що він дійсно перевіз відповідну кількість людей. Такої методики в Україні наразі немає», - зауважив Анатолій Миронюк.
Однак у Міністерстві інфраструктури України є проект. Організатори перевезень планують запровадити єдині іменні талони. Тобто пільговик здаватиме ці документи водію, а перевізник по них звітуватиметься та отримуватиме відшкодування за надані послуги.
На запитання, чи покращить ситуацію введення адресної допомоги, Анатолій Миронюк відповів, що найімовірніше, так. Однак це рішення необхідно ухвалити на державному рівні.
|