ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ «ВОЛИНЬГАЗУ» ВЖЕ ЗВЕРНУЛИСЯ 60 ТИСЯЧ ОСІБ...
/2015-10-22 13:51:02/
З квітня 2015 року, коли ПАТ «Волиньгаз» відкрило контакт-центр, його послугами скористались майже 60 тис волинян. Про це інформує прес-служба підриємства.
Впровадження такого сервісу дозволяє споживачам консультуватись з фахівцями компанії по телефону та економити свій час. Значно зросла кількість дзвінків до контакт-центру «Волиньгазу» у вересні. Лише за перший осінній місяць за допомогою та консультацією до контакт-центру звернулось 18,9 тисячі жителів Волині – поки це рекордна кількість дзвінків за один місяць.
Нагадаємо, із квітня цього року усі споживачі газу мають можливість не виходячи з дому отримати кваліфіковану консультацію від операторів та у разі необхідності залишити повідомлення або скаргу за телефонним номером: (0332) 280-104.
«Через низку нововведень, змін ціни на газ, норм споживання, правил надання пільг та субсидій, тисячі клієнтів звертаються до нас аби отримати відповіді та вирішити проблеми, через що в абонслужбах компанії утворюються великі черги. Нам доводиться постійно вдосконалювати методи спілкування із споживачами та налагоджувати роботу усіх сервісів аби наші клієнти швидше та без зайвих зусиль отримали необхідну інформацію», - сказав голова правління «Волиньгазу» Мирослав Коротя.
Найчастіше волиняни телефонували до контакт-центру аби повідомити показники лічильника – з цього приводу зафіксовано 12,6 тисячі звернень. Також значна частка споживачів зверталась за допомогою в звірці номеру особового рахунку та консультацій щодо тарифів та субсидій.
|