ПРОТЯГОМ СВЯТ ДО МІСЬКРАДИ НАДІЙШЛО МАЙЖЕ 500 ЗВЕРНЕНЬ ВІД ЛУЧАН…
/2013-01-15 15:14:15/
Не зважаючи на те, що до міської ради не поступило протягом двох тижнів свят жодної скарги щодо комунальних послуг, телефонних звернень було майже 500. Про це 15 січня під час оперативної наради повідомила начальник відділу звернень громадян Луцької міської ради Лариса Карп’як, - інформує «Волиньпост». Чиновниця зазначила, що протягом перших двох тижнів 2013 року на адресу міської ради поступило 470 телефонних звернень. Це на 19 менше, аніж за аналогічних період 2012 року. «Третина звернень – це звернення інформаційно-консультативного та довідкового характеру», - зазначила Карп’як. Посадовець підкреслила, що телефонних скарг мешканців міста щодо неналежної якості надання комунальних послуг не було. Разом з тим 92 звернення міщан стосувалися прохань розчистити тротуари, посипати їх піщано-солевою сумішшю. 40 звернень адресовано КП «Луцьктепло». Жителі нарікали на заниження параметрів опалення у квартирах. 14 повідомлень стосувалися несвоєчасного вивезення сміття. 25 звернень стосувалися витоків води, а 17 – налагодження енергопостачання. Окрім цього 16 лучан звернулися з проханням налагодити зовнішнє освітлення. 18 звернень стосувалися руху міського транспорту: пасажири нарікали, зокрема, на великий інтервал руху маршрутних автобусів. Скарги надійшли на маршрути 3, 9, 9а, 10а, 11, 17, 18, 26, 32. А за інформацією міського голови Миколи Романюка, чимало звернень стосуються саме роботи маршруток. Наприклад, 47-ий та 31-ий маршрути не ходили після 21:00. «Більше 60 маршрутних автобусів обладнані GPS-навігацією. Ми це маємо завершити. І люди будуть контролювати і не буде того, що на сьогодні є. Перегони влаштовують маршрутні автобуси у ті години, які вигідні. А от після 21-ої чим добратися? Це не правильно», - зазначив міський голова.
|